به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری عصر دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت های بسیار استان در حوزه صنعت و معدن، اظهار داشت: در شهرستان ها نیز ظرفیت های خوبی داریم که حتما به بهبود آمار اشتغال کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای بهبود وضعیت اشتغال در استان، گفت: میزان نرخ بیکاری در هرمزگان از میانگین کشوری پایین تر می باشد که دستیابی به این آمار با کار و تلاش و همکاری بسیار به دست آمده است.
جادری خاطرنشان کرد: حفظ ثبات و آرامش در اقتصاد مهمترین عامل رسیدن به رشد اقتصادی می باشد و براساس برنامه ریزی های انجام شده دولت متعهد به ایجاد رشد اقتصادی هشت درصد و تک رقمی کردن نرخ بیکاری و نرخ تورم می باشد که تحقق این مساله نیازمند تلاش همه عوامل اجرایی است.
استاندار هرمزگان در این نشست از آغاز پرداخت تسهیلات از محل منابع رونق تولید به واحدهای تولیدی استان در سال 96 خبر داد .
وی همچنین با اشاره به طرح بخشودگی سود تسهیلات پرونده های مانده اصل بدهی 400 میلیون ریال، بیان داشت: در مراحل قبلی این طرح 380 هزار پرونده تعیین تکلیف شد و امیدواریم امسال هم با بخشودگی سود، بخشی از مشکل کشاورزان استان حل شود.
در این جلسه تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه هرمزگان به نمایندگی از دانشگاه‌های استان و سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان برای استفاده از نخبه گان بومی دانشگاهی در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان امضا شد.
در این جلسه با پرداخت ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۱ واحد تولیدی استان موافقت شد و همچنین شهرستان‌های حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و سیریک گزارشی از کارگروه‌های شهرستانی تسهیل و رفع موانع تولید ارائه کردند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.