به گزارش ایرنا محمود امانی بنی سه شنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: افزون بر 63 هزار مسافر از فرودگاه های بندرعباس، بندرلنگه و ابوموسی از 25 اسفند سال 95 تا 13 فروردین سال 96 جابه جا شدند.
وی ادامه داد: 55 هزار نفر مسافر سال گذشته از فرودگاه های هرمزگان برای جابه جایی استفاده کردند که فرودگاه بندرعباس با 60 هزار مسافر بیشترین سهم را در جابه جایی هوایی مسافران نوروزی بین فرودگاه های هرمزگان به خود اختصاص داده است.
مدیرکل فرودگاه های هرمزگان افزود: 564 پرواز ورودی و خروجی در این مدت در فرودگاه های استان انجام شده و با توجه به پیش بینی تقاضا در نوروز ، پروازهای فوق العاده از تاریخ 20 اسفند ماه 95 تا پایان نوروز 96 در مسیرهای بندرعباس به تهران ، دوبی ، کیش و عتبات انجام شد.
مدیرکل فرودگاه های هرمزگان ابراز داشت: افزایش پرواز در مسیرهای مختلف از جمله تهران ، شیراز ، مشهد و چند شهر دیگر در دستور کار قرار دارد.
امانی بنی ابراز داشت: الویت اول فرودگاه های هرمزگان برقراری پروازهای مسیرهای جدید به بندرعباس بوده و در این زمینه بررسی های مختلفی در حال انجام است.
فرودگاه بین المللی بندرعباس در طول هفته با بیش از 220 پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای داخلی و خارجی جز پرتردد ترین فرودگاههای کشور محسوب می شود.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.