ریل گذاری کیش برای عبور از بحران و تحرک اقتصادی: 

 مدیرعامل منطقه آزاد کیش از ریل گذاری برای عبور از بحران کرونا، جبران آسیبهای وارده و برنامه ریزی برای تولید و تحرک اقتصادی در این منطقه خبرداد.

غلامحسین مظفری در گفتگو با ایرنا، افزود: روند مبارزه با ویروس کرونا با توجه به تدابیر و اقدامات انجام شده در کیش در یک وضعیت به نسبت پایدار قرار دارد، لذا ضمن تداوم این تلاشها، برنامه ریزی برای عبور از بحران، حمایت از اقشار آسیب پذیر، پشتیبانی از فعالان اقتصادی و رونق کسب و کار و تولید با بهره گیری از تجربیات و یافته های بحران فعلی برای مرحله پسا کرونا بطور جدی در دستور کارسازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است. 

وی تشکیل چهار کارگروه تخصصی به عنوان زیر مجموعه های این ستاد در بخشهای سرمایه گذاری، تجارت، هتلداری و بازار، ایجاد شهرکهای تخصصی و صنایع دارویی و نو فناوری را از جمله اقدامات و برنامه های پیش بینی شده و راهکارهای موثر در عبور از بحران فعلی و بستر ساز برای فعال کردن چرخه اقتصادی و تولید ذکر کرد .

مدیرعامل منطقه آزاد کیش در ادامه این مصاحبه  با اشاره به تبعات بحران کرونا افزود: این پدیده  بخشی از برنامه های سال ۹۹ و ۱۴۴۰ این منطقه آزاد را تحت تاثیر قرار داده به همین جهت شورای مدیران این منطقه با برگزاری جلسه های متعدد در حال باز بینی این برنامه ها و تجزیه تحلیل امور هستند. 

بیشترین بارندگی هرمزگان در کیش ثبت شد:

جزیره کیش در هفته شاهد آسمانی ابری و بارش مداوم باران بود طبق گزارش  اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشترین بارش برسامانه اخیر در ایستگاه های هواشناسی استان تا ساعت ۷ و ۳۰ روز پنجشنبه در جزیره کیش به میزان ۲۲میلی متر ثبت شده است.

کیانوش عارفی معاون  اداره هواشناسی هرمزگان  در گفت وگو با ایرنا افزود:جزیره سیری با ۱۹.۷ میلی متر، بشاگرد ۱۶.۲ میلی متر، جزیره لاوان ۱۵.۱ میلی متر، بندرلنگه ۱۴.۵ میلی متر،بندرخمیر۱۳.۱ میلی متر و بوموسی ۱۲.۷ میلی متر باران باریده است. 

 ثمرات رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در کیش: 

  1300 بسته معیشتی به عنوان اولین ثمرات رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان که از محل کمکهای مردمی تامین شده بین خانوارهای نیازمند، زیان دیده از ویروس کرونا و کسانیکه کسب کارآنان در نتیجه بحران ناشی از این بیماری مسری به رکود کشیده شده توزیع شد.

  این بسته های حمایتی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، نهاد امام جمعه، جامعه بازاریان و اصناف و خیران این جزیره تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

انتصاب مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش:

سید علیرضا علوی رضوی طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد

سیدعلیرضا علوی رضوی با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه رسانه و روابط عمومی، مسئولیت هایی چون مدیر مرکز بین المللی همایش ها و نمایشگاههای سازمان منطقه آزاد کیش، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی و رسانه ای شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، مشاور بازرگانی مدیرعامل و دبیر هلدینگ صنعت نفت و گاز لاوان ( وابسته به گروه مالی بانک گردشگری)، مدیر منابع انسانی هلدینگ صنعت نفت و گاز لاوان، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری شهرداری تهران، معاون امور مناطق ستاد ساماندهی سمن های تهران، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه سرمایه گذاری امید را بر عهده داشته است.

سیدعلیرضا علوی رضوی دارای مدرک دکتری مدیریت رسانه بوده و نگارش صدها یادداشت و مقاله مطبوعاتی و رسانه ای را در کارنامه خود دارد.

دکترغلامحسین مظفری با این انتصاب تازه، با تقدیر از تلاشهای صادقانه محمد پورسینا مدیر پیشین روابط عمومی، وی را به سمت مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان منصوب کرد.

انتصاب مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش:

محمد پورسینا طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به‌عنوان مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد. وی قبلا مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.