علیرضا نصری روز چهارشنبه در نشست ستاد کدیریت کرونای شهرستان قشم افزود: شهروندانی که خارج از شهرستان بوده و وارد جزیره قشم می‌شوند،  باید  ۲ هفته در اقامتگاه ، شرایط خود مراقبتی را رعایت نموده و به هیچ عنوان از محل سکونت خود خارج نشوند.

 وی ادامه داد: این طرح شامل تمام افراد از جمله نیروهای شاغل در صنایع و کارخانجات و شرکت، کارمندان دولتی و خصوصی و نیروهای نظامی، انتظامی، اصناف، بازاریان و سایر افراد می شود

فرماندار قشم تصریح کرد: همچنین خودروهای شخصی افراد از سفر برگشته، طی مدت خود مراقبتی در شهرستان تردد نداشته باشند.

وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد و در ۹ ایستگاه بازرسی درون شهرستان نیز پایش کنترلی و بهداشتی انجام می‌گیرد.

نصری ادامه داد: برای رسیدن به شرایط پایدار و عادی، مردم باید با صبوری به همکاری مطلوب خود ادمه دهند.

وی اظهار کرد: فعالیت کسانی که وارد شهرستان می‌شوند تا ۲ هفته مورد پایش قرار می گیرد و انتظار میرود این افراد به منظور سلامت خانواده و قشموندان  توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

بازگشایی اصناف خرد از ۲۳ فروردین ماه

فرماندار قشم گفت: ممکن است در بخش‌هایی کنترل ها تعدیل یا کاهش یابد و درمواردی نیز بر حسب ضرورت کنترل‌‎ها با شدت بیشتری اعمال شود.

وی افزود:با هدف عبور از مرحله ی فاصله گذاری  اجتماعی به فاصله گذاری هوشمند و فعالیت‌های عمومی، مشاغل و اصناف بازگشایی می‌شوند.

نصری ادامه داد: بدین منظور از ۲۳  فروردین ماه،  مشاغلی که پرخطر محسوب نمی شوند، به ویژه اصناف خرد،  با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود یکهزار و ۵۵۰ کیلومتر مربع وسعت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.