رضا کمالی زرکانی سه شنبه با اعلام این خبر  افزود: تاریخ دقیق برگزاری این جشنواره بعد اعلام می شود.
وی بیان داشت: درمجموع ۱۲۱ اثر در قالب ۹۷ اثر در بخش استانی و ۲۴ اثر در بخش ملی به دهمین دوره جشنواره فیلم اردیبهشت استان هرمزگان ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان گفت:‌ از ۹۷ اثر رسیده در بخش استانی، ۴۹ اثر دربخش فیلم داستانی، ۳۱ فیلم مستند، ۱۱ پویانمایی و ۶ فیلم تجربی است.
کمالی زرکانی ابزار داشت: با همکاری وحمایت بی‌سابقه سینماگران هرمزگان توانستیم به رکورد بی‌سابقه تولید ۹۷ اثر در بخش استانی دست پیدا کنیم.
وی در خصوص بخش ملی جشنواره فیلم اردیبهشت که با موضوع خلیج‌فارس برگزارمی شود، گفت: در این بخش نیز ۲۴ اثر دریافت شده که شامل ۱۲ فیلم از هرمزگان، ۸ فیلم از بوشهر، ۳ فیلم از خوزستان و یک فیلم از تهران است.
این مسوول فرهنگی با قدردانی از مطالبه هنرمندان هرمزگان در احیای مجدد این جشنواره پس از ۶ سال تعویق گفت: احیای این جشنواره در شرایط کنونی اقتصادی جامعه امری ستودنی است و نشان‌دهنده اولویت سینما به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین هنرهای استان است.
مدیریت اجرایی دهمین جشنواره اردیبهشت بر عهده «مصیب داوری» مدیرعامل انجمن سینماگران هرمزگان و مدیریت آموزش جشنواره بر عهده «فروزان کهوری نژاد» مدیر انجمن سینما جوان هرمزگان است.
دهمین دوره جشنواره فیلم اردیبهشت (یادمان کوروش گرمساری) پس از ۶ سال وقفه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، انجمن های سینمای جوان و سینماگران این استان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.