به گزارش خبرنگار مهر، حسین هاشمی تختی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی که به همراه دکتر فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و دیگر مقامات این دانشگاه صورت گرفت طی گفت وگویی با پایگاه اطلاع رسانی موج همدلی، اظهار داشت: طبق گزارشات ارائه شده توسط مقامات علوم پزشکی استان، اقدامات خوبی در راستای درمان بیماران مبتلا به کرونا در حال جریان است.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو یادآور شد: با همکاری دستگاه قضائی و به خصوص دادستانی محترم، تعداد قابل توجهی ماسک برای مراکز درمانی استان مهیا شده که می‌تواند تا روزهای آینده بخشی از مشکلات و نیازها را مرتفع کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد، با اقدام و پیگیری مشترک دستگاه قضائی و دادستانی که منجر به ترخیص میزان قابل توجهی ماسک از گمرک استان شده است، و تداوم این رویه موضوع عرضه و تقاضا ماسک به تناسب نسبی برسد.

وی گفت: جا دارد از تلاش‌های بی شائبه و متمرکز پزشکان، پرستاران و دیگر عوامل دست اندرکار در امور درمانی و سلامت استان نهایت قدردانی را داشته باشیم چرا که این قشر، بسیجی وار پای کارآمده و در راه حفاظت از سلامت و جان همنوعان خود، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه انتظار بر این است طرح مقابله با کرونا و کمک رسانی به بیماران با همین جدیت تداوم یابد، تصریح کرد: در بعد ملی با توجه به حساسیت استان هرجا که نیاز باشد در سطوح وزارتخانه‌ای و قوای سه گانه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مردم استان در حد امکان کمتر دچار چالش و بیماری شوند.

هاشمی تختی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: اعتقاد داریم کنترل مبادی ورودی هوایی، زمینی و ریلی و مسیرهای دریایی استان کماکان باید به طور جدی مورد کنترل قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1373004
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.