به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قویدل با بیان اینکه برای بررسی راهکارهای موجود برای آموزش در فضای مجازی ایمن، اتاق فکر تدریس و آموزش مجازی شکل گرفته است، افزود: آموزش و پرورش استان هرمزگان به دنبال گسترش آموزش الکترونیکی برای دانش آموزان است تا ضمن جلوگیری از خروج آنها، روند و فرایند آموزش مدارس نیز ادامه یابد.

وی ادامه داد: راه اندازی مدرسه مجازی از طریق فضاهای ایمن یکی از این راهکارها می‌باشد که دانش آموزان در ساعات مقرر در کلاس درس مجازی حاضر می‌شوند و ضمن یادگیری، مشارکت در تدریس و جلسات پرسش و پاسخ، در آزمون‌های هر درس نیز شرکت می‌کنند.

قویدل گفت: آموزش معکوس و راه اندازی تالار گفتگو مجازی نیز از دیگر راهکارهای ارائه شده است که والدین نیز همزمان با دانش آموزان در روند آموزش نقش آفرینی می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: تولید محتوای آموزشی توسط سرگروه‌های آموزشی هر درس از دیگر برنامه‌های آموزش متوسطه هرمزگان است که سرگروه هر درس محتوای آموزشی خود از جمله آزمون، فیلم آموزش دروس، عکس و غیره را در اختیار معلمان قرار می‌دهد و معلمان نیز در تدریس مجازی خود بکار می‌برند.

قویدل بیان کرد: تولید محتوای دروس عمومی هنرستان‌ها نیز انجام و در اختیار معلمان آنها قرار گرفته است و لازم است هنرستان‌ها در این زمینه اطلاع رسانی برای دانش آموزان خود داشته باشند.

این مسئول افزود: هماهنگی لازم با صدا وسیما خلیج فارس صورت گرفته است و چندین جلسه مشترک برای استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان استان گرفته شده که با فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم، زمان بندی برگزاری کلاس‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1372298
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.