مدیحه دوانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا  دبیران به تهیه فیلم از تدریس خود با استفاده از نرم افزار تصویربرداری صفحه موبایل نموده و در کانال‌های مدرسه، در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. 
وی بیان داشت: در تشکیل کلاس های آنلاین، دبیر از منزل یا مدرسه با دانش آموزان در ارتباط بوده و به صورت مجازی در کلاس آموزش می دهد، دانش آموز نیز در ساعت تعیین شده به صورت آنلاین در کلاس به صورت مجازی حضور دارند .
این مسوول اظهارداشت: در بعضی مدرسه های شهر بندرعباس همچون شهید حقانی و ثامن الحجج(عج) درنظر است استودیو حرفه ای در یکی از کلاس ها راه اندازی شود تا نه تنها در شرایط کنونی بلکه در طول سال تحصیلی، همچون روزهای آخر هفته، تعطیلات نوروز و تابستان ها مورد استفاده قرار گیرد.
دوانی ادامه داد: برگزاری ساعت پرسش وپاسخ آنلاین دانش آموزی، آزمون آنلاین، ارتباط و اطلاع رسانی به اولیاء، برگزاری کارگاه های آموزشی درخصوص مدرسه و غیره، از دیگر اقدامات مدرسه مجازی مراکز سمپاد  است.
این مسوول فرهنگی اظهارداشت: ارتقای مراقبت های سلامتی دانش آموزان، خانواده و معلمان، اصلی ترین هدف تربیتی وآموزشی است که به صورت مجازی نیز در این مدرسه مجازی آموزش داده می شود.
در حال حاضر هزار و ۸۲۴ دانش آموز در ۹ مدرسه استعدادهای درخشان هرمزگان تحصیل می کنند.
ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.
این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است.
دوره نهفتگی نسبت طولانی این بیماری تنفسی مرگ‌ بار از چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می‌شود مبتلایان تا پیش از بروز علایمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.
در حال حاضر شمار مبتلایان به کرونا در  استان هرمزگان  به ۱۱ نفر رسیده است که طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حال  چهار مورد از این افراد بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.