فرماندار خمیر دوشنبه در این مراسم گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی روح همدلی و اتحاد را در کشور زنده کرد و باعث تحکیم وحدت بین مردم ومسوولان شد.
میرهاشم خواستار افزود: سردار سلیمانی با اخلاص عمیقی که داشت برای همیشه در دل‌ها و قلب‌های مردم جای گرفت و مسوولان نیز باید بکوشند اخلاص این شهید بزرگوار را سرلوحه امور خود قراردهند.
وی بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت باعث حفظ نظام و انقلاب شده وهمه قدرت وعظمت امروز ما در سایه اسلام ، وحدت و مجاهدت های شهدا به دست آمده است.
 مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران درحوادث مختلف با هوشیاری ملت بیدار ایران، حضور پررنگ در تصمیمات مهم کشور و در صحنه بودن و پیروی از رهبری، چهل ویکمین سالگرد عمر با برکت خود را جشن می گیرد.
موسی دادی زاده سرخابی افزود:  هفت شهید استان هرمزگان در دوران انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند که ازاین تعداد ۲ شهید دانش آموز و یک شهید فرهنگی هستند.
وی یادآورشد: همچنین آموزش وپرورش هرمزگان در راستای حفظ و ترویج انقلاب اسلامی، ۱۷۱ شهید فرهنگی را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.
معرفی خاطرات انقلاب از زبان رزمندگان اسلام، مداحی، اجرای سرود انقلابی و دل نوشته یکی از دانش آموزان بسیجی در مدح سردار دل‌ها از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای شهرستان خمیر تجلیل شد.
 استان هرمزگان دارای هزار و ۵۰۰ شهید دوران قبل وحین پیروزی انقلاب اسلامی، شهدای ترور، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مکه، عتبات عالیات، مدافع حرم حضرت زینب(س)، خلیج فارس، ایرباس و مدافع وطن(مبارزه با قاچاق کالا ومواد مخدر) است.
شهرستان بندر خمیر در ۷۵کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.