حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه بندرعباس اظهار داشت: نیروی های مسلح ما با هدف قراردادن پایگاه نظامی دشمن و با نواختن سیلی اول آمریکایی ها را به عقب نشینی وادار کردند و این بار نوبت مردم است.
وی از راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن و حضور پرشمار مردم به عنوان ضامن حفظ انقلاب اسلامی نام برد و افزود: این مراسم به نماد اقتدار، بصیرت، عزت و امنیت برای کشور تبدیل شده است.
خطیب جمعه بندرعباس ابراز داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باعث مصونیت انقلاب می شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به عملکرد مثبت شورای نگهبان به عنوان حافظ و نگهبان قانون اساسی خطاب به آن عده ای که رد صلاحیت شدند، گفت: شورای نگهبان برای حفظ آبروی آنان، دلایل و مواردی را افشا نمی کند و این باعث شده که عده ای علیه این شورا جوسازی کنند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآور شد: بعضی از مسوولان رده بالای مملکت نیز متاسفانه دوگانه عمل می کنند، «از این طرف می گویند بیایید و از آن طرف هم حرف هایی را می زنند که مردم را دلسرد می کند» و این زیبنده نظام و روش درستی نیست.
خطیب جمعه بندرعباس اظهار داشت: البته با شناختی که از مردم داریم با توجه به شرایط ویژه کشور با حضور پرشمار در انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمن را مایوس می کنند.
وی همچنین با تشریح جایگاه خانواده شهدا و اینکه بر گردن همه مردم و مسوولان حق بزرگی دارند، تصریح کرد: دستگاه های دولتی، نهادها و کارمندان آنها آسایش موجود را مدیون خون شهیدان هستند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده همچنین با شاره به روز ۱۹بهمن به عنوان روز نیروی هوایی ،گفت: دیدار و بیعت همافران با امام راحل باعث ایجاد انگیزه در دیگر نیروهای مسلح و امید فراوان در بین مردم انقلابی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.