استاندار هرمزگان روز جمعه درحاشیه بازدید نمایشگاه کتاب گفت: کتاب‌های خوب و متنوعی در این نمایشگاه ارائه شده و استقبال و میزان خرید مردم نشان‌دهنده رضایت مندی آنان است.
فریدون همتی افزود: عرضه کتاب درقالب برگزاری نمایشگاه های مختلف موجب دسترسی مناسب مردم می شود و افراد می توانند با خرید این محصول فرهنگی، از صنعت چاپ و نشر کتاب حمایت خوبی داشته باشند.
وی بیان داشت: نمایشگاه کتاب به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی در هرمزگان همواره مورد توجه و پیگیری مردم استان است.
استاندار هرمزگان در گفت وگو با ناشران کتاب اظهارداشت: در سالجاری با تلاش های صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، ۵۳۴ ناشر در نمایشگاه کتاب هرمزگان حضور یافته و این نمایشگاه از رونق خیلی خوبی برخوردار است.
همتی همچنین از ششمین نمایشگاه منطقه‌ای مطبوعات که در کنار نمایشگاه کتاب هرمزگان در حال برگزاری است، بازدید کرد وگفت: حضور رسانه ها در نمایشگاه اقدام بسیار خوبی است.
وی با حضور در غرفه های رسانه‌های مختلف هرمزگان در نمایشگاه کتاب همچون خبرگزاری ها، روزنامه ها، هفته نامه ها و نشریات با اصحاب رسانه به گفت وگو نشست.
هفدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و ششمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال شامگاه شنبه و همزمان نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در بندرعباس آغاز شد.
این نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف شامل ۲۰ درصد سهم دولت و۱۰ درصد سهم ناشران از ۱۲ تا ۱۸ بهمن در سه راه جهانبار محل دائمی نمایشگاه‌های هرمزگان دایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.