مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان اظهار داشت: این طرحهاشامل پنج طرح گردشگری و پنج طرح صنایع دستی با هزینه ۱۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

رضا برومند روز دوشنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود:طرح‌های گردشگری شامل ۲ سفره خانه سنتی در بندرعباس و بستک، یک شناور تفریحی، یک مجتمع گردشگری، یک مرکز گردشگری ساحلی و دریایی در بندرعباس و یک اقامتگاه بومگردی در بستک می‌شود.
رضا برومند ادامه داد:همچنین ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای آماده سازی این طرح‌ها هزینه شده و ۱۳۷ نفر در آنها مشغول به کار می‌شوند.

وی در خصوص طرح‌های صنایع دستی گفت: ۲ مرکز اشتغال، آموزش و تولید صنایع دستی در روستا فتوییه شهرستان بستک و  بندرمقام در شهرستان بندرلنگه با هزینه‌کرد بخش خصوصی بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان بیان داشت: مرکز آموزش، تولید و عرضه صنایع دستی در بندرعباس هم از طرح‌های آماده بهره‌برداری بخش صنایع دستی است که برای آن ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۲ کارگاه البسه محلی در روستاهای رضوان و ایسین شهرستان بندرعباس با همکاری و هزینه بخش خصوصی در روزهای دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

 وی یادآور شد: با بهره‌برداری مراکز و کارگاه‌های صنایع دستی برای ۴۴ نفر شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.