این محموله که صبح امروز چهارشنبه به این شهرستان ارسال شد، شامل ۲ دستگاه کامیون حامل مواد غذایی، محصولات بهداشتی و سایر اقلام ضروری مورد نیاز مردم به ارزش ۶۰۰میلیون ریال است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بخش دیگری از کمک‌های جامعه دریایی و بندری این استان نیز درحال بسته‌بندی و آماده‌سازی برای ارسال به مناطق سیل‌زده است.

الله‌مراد عفیفی‌پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال وقوع سیل در جاسک، ستادی با محوریت اداره کل بنادر و دریانوردی استان با مشارکت شرکت‌های بخش خصوصی برای کمک به مردم سیل‌زده این منطقه تشکیل شده است.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.

فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان از پنجشنبه شب آغاز شد و تا یکشنبه ادامه داشت که به دنبال آن سیلاب در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و  روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند و بسیاری از خانه‌های روستایی دچار آبگرفتگی شدید شد.

به دنبال این سیلاب‌ها علاوه بر خسارت به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده‌ها در منطقه جاسک اساسی دیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.