رضا هنگام پور دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم نیروی زمینی، اگرچه جایگاه خوبی در جدول ندارد، اما تیم خوبی است و تاکنون بازی‌های قابل قبولی انجام داده و فردا در بندرعباس تمام سعی خود را برای کسب پیروزی انجام می دهد.

وی افزود: ما شناخت کافی از تیم نیروی زمینی داریم و به خوبی بازی های این تیم را آنالیز کردیم و تمرینات خوبی برای رویارویی با این تیم انجام داده ایم.

هنگام پور بیان داشت: بازیکنان تیم شهرداری بازیکنان جوان اما باانگیزه ای هستند که سطح بازی و تجربه آنها در هر دیدار نسبت به دیدارقبل بهتر شده است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس تاکید کرد: در بازی فردا برابر نیروی زمینی تهران باید هوشیارانه عمل کنیم و امیدواریم با توجه به امتیاز میزبانی ، تمرینات خوب، انگیزه بالای بازیکنان و حمایتهای هواداران، بتوانیم به پیروزی در این دیدار دست یابیم.

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس فردا دوشنبه ۱۶ دیماه در چارچوب رقابتهای هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور میزبان تیم نیروی زمینی تهران در سالن فجر این شهر است.

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رده دهم و نیروی زمینی تهران با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.