این در حالی است که برگزاری آیین رونمایی از پوستر به طور معمول با هدف مطرح شدن آن در رسانه‌ها و اعلام آن در سطح جامعه برگزار می‌شود.

با این وصف، نحوه برگزاری این برنامه متناقض و در تضاد با فلسفه برگزاری این گونه آیین‌هاست.

نبود نگاه مستقل به جشنواره فیلم فارس در سازمان منطقه آزاد قشم و رونمایی از پوستر این رویداد ملی در انتهای یک جلسه داخلی، نشان از آن دارد که جایگاه برنامه‌های ملی توسط مسوولان این سازمان به درستی درک نشده‌است.

با توجه به اینکه این نخستین دوره‌ای است که جشنواره ملی فیلم پارس برگزار می‌شود، کمترین انتظار این بود که یک مراسم مستقل توسط سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان میزبان با مسوولان استانی و یا حداقل محلی برگزار می‌شد.

این نحوه برخورد میزبان با یک رویداد ملی، در شان مردم خونگرم جزیره قشم که همواره میزبانان مهمان‌نوازی برای گردشگران داخلی و خارجی هستند، نبود.

از این رو می‌طلبد که در ادامه برگزاری جشنواره فیلم پارس، میزبانی مناسب‌تری از این رویداد ملی انجام شود.

جشنواره ملی فیلم پارس با محوریت تاریخِ تمدن ایران است که در قالب فیلم‌‎های کوتاه و بلند داستانی و مستند برگزار خواهد شد.

تبلیغ و تبیین شناسنامه هویت تاریخی خلیج فارس، اولویت جشنواره ملی فیلم پارس است که در این جشنواره مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

این جشنواره طی روزهای ۹ تا ۱۲ دی ماه ۱۳۹۸ در جزیره قشم برگزار می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.