سردار حسین اشتری روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی هرمزگان افزود: تمرکز نیروی انتظامی نیز برخورد با شبکه ها و باندهای بزرگ و گروه های مافیایی قاچاق کالاست که تعدادی از سرشبکه های آنها به کشور برگردانده شدند و پرونده های آنان در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

وی خدشه به امنیت مردم را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و اضافه کرد:در برخورد با متجاوزان و نقض کنندگان امنیت مردم رویکرد پلیس اقتدار حداکثری است.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: نتیجه این رویکرد، کاهش جرائم خشن در هرمزگان و سایر استان ها بوده است.

سردار اشتری اضافه کرد: نیروی انتظامی علاوه بر هشت هزار شهید دوران  دفاع مقدس، پنج هزار شهید نیز در داخل کشور و برای حفظ نظم و امنیت تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و هیچ سازمانی در مسائل داخلی این تعداد شهید نداشته است.

فرمانده ناجا یادآور شد: پلیس با بهره گیری از توان انقلابی و مومنانه و روحیه جهادی، با وجود امکانات محدود کارهای بزرگ و طاقت فرسایی انجام داده و در کنار تامین امنیت، به عنوان یک نهاد خدمت رسان سالانه ۳۰میلیون خدمت به مردم ارائه می دهد.

خدمت رسانی به هفت میلیون زائر در پیاده روی اربعین

وی خدمت رسانی به زائران اربعین را یکی از نمونه های خدمت رسانی نیروی انتظامی معرفی کرد و یادآور شد:۳۰هزار نیروی پلیس با حضور در مرزهای چهارگانه، به حدود هفت میلیون زائر ایرانی و غیر ایرانی در رفت و برگشت خدمات ارائه دادند.

سردار اشتری از صدور ۲میلیون گذرنامه برای زائران اربعین و صدور حدود ۶۰۰هزار برگ تردد موقت در مدتی محدود به عنوان یکی دیگر از کارهای مهم نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های فرمانده انتظامی سابق هرمزگان اظهار داشت:  پس از ۵۲ماه مسئولیت سردار عزیزالله ملکی در استان، وضعیت انتظامی هرمزگان" بسیار خوب" است و از نظر میزان وقوع جرائم در جایگاه ۲۷کشور قرار دارد.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، سردار ملکی در تحقق همه اولویت ناجا اهتمام کامل داشته است.

سردار اشتری فرمانده جدید انتظامی هرمزگان را نیز فردی توانمند معرفی کرد که در تمام رده ها و جایگاه ها تجربه فعالیت دارد.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات سردار ملکی، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری حکم فرماندهی انتظامی هرمزگان را از سردار اشتری دریافت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.