جانشین دریابانی استان هرمزگان عصر سه شنبه اظهار داشت: یک محموله دخانی قاچاق شامل یک میلیون و ۳۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق طی یک عملیات ضربتی توسط ماموران دریابانی شهرستان بندرعباس کشف شد.

سرهنگ عبدالله لشکری در تشریح این عملیات بیان داشت: مرزبانان بندرعباس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و کنترل مرزهای دریایی حوزه استحفاظی موفق شدند با توقیف ۲ فروند شناور، یک میلیون و ۳۵۰ هزار نخ سیگار، ۳ دستگاه یخچال و ۲۰ دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای قاچاق را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار اطلاعاتی می‌باشد، گفت: ارزش ریالی کالاهای دخانی کشف شده ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

جشنواره فرهنگی ورزشی مرزبانان و مرزنشینان هرمزگان برگزار می‌شود

رییس اداره تربیت بدنی دریابانی هرمزگان گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته همزمان با هفته ناجا، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی مرزبانان و مرزنشینان استان برگزار می‌شود.

ستوان یکم عباس راهگان با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره به مدت سه روز و در  رشته‌های فوتسال، شنا، دو و میدانی و تیراندازی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف تحکیم وحدت، مشارکت فعال و تعامل گسترده کارکنان مرزبانی استان با مرزنشینان و برای ارتقاء دانش و فرهنگ آنان به خصوص قشر جوان حاشیه‌نشین در مرزهای استان در روستای کرگان شهرستان میناب برگزار می‌شود.

۱۱ تا ۱۷ مهرماه به نام هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.