استاندار هرمزگان، رعایت نظم و انضباط ترافیکی و تامین امنیت در ایام بازگشایی مدارس را بسیار مهم برشمرد و گفت: نیروی انتظامی تمامی امکانات خود را به خصوص برای روز مهم اول مهر به کار بگیرد و پیش بینی های لازم را در این خصوص داشته باشد.
 فریدون همتی یکشنبه شب در نشست شورای ترافیک افزود: همچنین نظارت لازم بر روی سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزان صورت گیرد و از خودروهای با کیفیت و ایمن برای تامین سرویس مدارس استفاده شود.
وی بیان داشت: نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز  باید در این ایام حضور فعالی در همه مناطق داشته باشند و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کنترل ترافیک را تحت نظارت قرار دهند تا عبور و مرور مردم و دانش آموزان در خیابان به سهولت انجام گیرد.
استاندار هرمزگان از فرمانداران نیز خواست موضوع ترافیک را در آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان ها مدنظر قرار داده و شرایط لازم در خصوص تامین سرویس مدارس حاکم باشد.
همتی ادامه داد: از روز اول مهر فصل جدیدی از نشاط جامعه و تلاش علمی در راستای تعلیم و تربیت آغاز می‌شود و باید همه امکانات را برای این رویداد مهم فراهم وی تاکیدکرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی امکانات لازم را برای این ایام بازگشایی مدارس به کار بگیرند و مدارس و دانشگاه ها نیز از شرایط خوبی برای آغاز سال تحصیلی برخوردار باشند.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.