دراین مراسم شرکت کنندگان با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای را گرامی داشتند و با آرمانهای شهدا تجلیل میثاق کردند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دراین مراسم گفت: هر کدام از دولت ها بخشی از شعارهای حکومت جهانی اسلام را مطرح و برنامه‌های خوبی اجرا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده بیان داشت: افتتاح پروژه‌ها نشان می دهد دشمن نمی تواند چرخ حرکت ملت و نظام را به سمت اهداف و آرمانهای اسلام و انقلاب متوقف کند.

وی ادامه داد: رویدادهای داخلی درحال وقوع دشمن را از تحریم‌های وضع کرده ناامید خواهد کرد.

امام جمعه بندرعباس افزود: در شرایط کنونی باید متناسب با زمان هزینه‌های دولت را پایین بیاوریم تا بتواند با چابکی کشور را اداره کند.

عبادی‌زاده خاطر نشان کرد: اداره های دولتی با کمترین منابع و امکانات باید بتوانند با کمترین منابع بیشترین بهره وری را داشته باشند.

انقلاب اسلامی از همان ابتدا با تحریم دشمنان روبرو بوده است

استاندار هرمزگان هم گفت: دولتمردان در جمهوری اسلامی از جنس مردم بوده و مردمی هستند و این انقلاب از روز اول با تحریم ها و دشمنی های مستکبران رو به رو بوده است.

فریدون همتی افزود: امروز ملت ایران مقتدرانه در عرصه جهانی حضور دارد و با نشاط به پیش می رود درحالی که آمریکایی‌ها می گفتن با به صفر رساندن درآمدهای ارزی کشور نظام اسلامی سه ماهه ای بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: روزی با فروش ۲ و تیم میلیون بشکه نفت به کشور را اداره می کردیم و امروز با زیر ۳۰۰ هزار بشکه کشو اداره می شود.

استاندار هرمزگان افزود: از روش های جدید برای تامین منابع مالی مورد نیاز استفاده می شود.

وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب در دیدار دولتمردان ۲ محور اقتصاد و تولید و فرهنگ را مورد تاکید قرار دادند و امروز سراسر کشور را باید با تلاش خود بسازیم.

وی بیان داشت: در هفته دولت ۶۲۰ پروژه در هرمزگان با ۱۸۰۰ میلیارد تومان بهره برداری می شود و این خدمات باید برای مردم بیان شود.

وی گفت: مشکل ضعف در بیان خدمات و اقدام ها داریم، این آمار و اقدام ها باید به خوبی برای مردم بیان شود.

از یکهزارو ۵۰۰شهید هرمزگان، ۴۳نفر آنان کارمند دولت بوده اند.

۳۲۱۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.