‎رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: این سامانه پیامکی ۱۱۷ قلم کالای مصرفی را به مردم اطلاع رسانی می کند.

خلیل قاسمی عصر دوشنبه در نشست مشترک ستاد تنظیم استان با کشور افزود: در این سامانه سه گروه کالایی شامل اقلام اساسی و کالاهای پرمصرف خانوار ، قیمت میوه تره و انواع گوشت و مرغ و نرخ نامه مصوب خدمات صنفی اتحادیه ها قرار داده شده است.

وی بیان داشت: اپلیکیشن موبایلی قیمت ۱۱۷ قلم کالا تا پایان هفته جاری برای نخستین بار در بندرعباس رونمایی می شود.

این مسوول اظهارداشت: باتوحه به اهمیت اطلاع رسانی و دسترسی آسان شهروندان به آخرین قیمت از اقلام مصرفی خانوار، سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و اتاق اصناف مرکز استان اقدام به راه اندازی این سامانه کردند.

وی تاکیدکرد : به منظور اطلاع بیشتر شهروندان از لیست اقلام اساسی، سایت سیاق به نشانی Http//:sayagh.asnafhormozgan.ir نیز طراحی شده است.

‎رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از واحد های صنفی استان خواست: در صورتی که نسبت به قیمت کالایی اعتراضی داشته باشند با اسناد و مدارک به اتحادیه مربوطه خود مراجعه کنند.

وی گفت: در استان هرمزگان هیچ کمبودی در خصوص مرغ و لاستیک نداریم اما در خصوص قیمت مرغ اختلافی با سازمان جهاد کشاورزی است که باید در قیمت آن تجدید نظر شود. ‎

وی افزود: شهروندان خودشان ناظر بر بازار باشند و در صورت مشاهده هرگونه اختلاف قیمت می توانند واحد صنفی متخلف را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کنند.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.