مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان روز شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود: اشخاصی در زمین های یاد شده اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز، احداث بنا و کاشت نهال (برای اثبات ادعای مالکیت) کرده بودند که پس از گزارش واحد گشت یگان حفاظت و صدور حکم مراجع قضایی، با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، کارشناسان و عوامل این یگان برای رفع تصرف از زمین مورد نظر اقدام کردند.
آرش رضایی ارزش این زمین ها را حدود ۶۰۰میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون،در مجموع ۵۰ هزار متر مربع زمین به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از زمین ملی استان که توسط افراد سودجو تصرف شده بود، آزاد سازی شد. 
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور نیز در حاشیه آزادسازی زمین های تصرفی در بندرعباس اظهار داشت: از ابتدای تشکیل یگان حفاظت در استان هرمزگان ۵۷۸ مورد تصرف غیر مجاز به مساحت ۱۱۷ هکتار از سودجویان باز پس گرفته شده است.
سرهنگ جواد خردمند ضمن هشدار جدی به متخلفان و فرصت طلبان نسبت به سوء استفاده از اراضی ملی تصریح کرد: مقابله با زمین‌ خواران کوچک و بزرگ  دستور کار همیشگی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن است.
 ۲۰۹۴/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.