فرمانده انتظامی بندرخمیر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با برنامه ریزی و انجام کار اطلاعاتی در یک ماه گذشته موفق به کشف ۵۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

سرهنگ رضا علی بخشی پنجشنبه شب افزود: مواد مخدر کشف شده شامل ۴۸۵کیلوگرم تریاک، ۲۹ کیلوگرم حشیش و ۱۴کیلو گرم سایر مواد است.

وی بیان داشت: در یک ماه گذشته همچنین ۲۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شامل ۶۳ هزارو ۵۲۰ بسته سیگار ، ۳ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت، ۲ هزارو ۲۶ثوب البسه، ۹۵راس احشام قاچاق، ۲۵ تن برنج و ۲ تن انواع خشکبار و یک دستگاه خوردوی قاچاق در بندرخمیر کشف شد.

فرماندار بندرخمیر اظهارداشت: در اجرای این طرح با تشدید برخورد با رانندگان متخلف، ۸۷ دستگاه خودرو و ۳۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند.

وی گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان ۳۶ نفر متهم در خصوص جرائم مختلف دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند.

علی بخشی همچنین از شناسایی و دستگیری ۱۳ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یکماه گذشته در بندرخمیر خبر داد.

افزایش ۹درصدی پرونده‌های مصالحه در میناب

فرمانده انتظامی میناب از مصالحه ۶۵ درصدی پرونده‌ های ارجاعی به واحد مشاوره و مددکاری کلانتری ۱۱ این شهرستان و افزایش ۹درصدی پرونده‌های مصالحه نسبت به سال گذشته خبر داد. سرهنگ محمد رستمی افزود: مشاوران و مددکاران اجتماعی با انجام مشاوره و گفت وگو بین طرفین پرونده و با صلح و سازش نقش تعیین کننده ای در کاهش ارجاع پرونده به دادسرا دارند.

این مسوول انتظامی، اختلافات زناشویی، نزاع و درگیری واختلافات مالی بیشترین پرونده‌های ارجاعی به واحد مشاوره را تشکیل داده اند که مشاوران در جهت مصالحه و سازش این پرونده ها با تمام توان اقدام کرده اند.

فرمانده انتظامی میناب خاطرنشان کرد: مددکاران اجتماعی با حضور در مدارس، مساجد، ادارات دولتی و کانون فرهنگی و با ارائه آموزش های همگانی برای اقشار جامعه نقش بسزایی در کاهش انواع آسیب های اجتماعی سطح شهرستان دارند.

کشف ۳۳ راس گاو قاچاق از ۲ دستگاه کامیون در بستک

فرمانده انتظامی بسـتک از کــشف ۳۳ راس گــاو قاچاق از ۲ دستگاه کامیون در یک عملیات موفق پلیسی خبر داد.

سرهنگ عبدالرحیم جعفری افزود: ماموران انتظامی بستک حین گشت زنی در محور بستک-بندرلنگه به ۲ دستگاه کامیون شک و آن را متوقف کردند.

این مسوول انتظامی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۳۳ راس گــاو قاچاق بدون هرگونه مدارک کشف و ۲ متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

جعفری ارزش احشام کشف شده را ۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرقانونی و قاچاق توسط افراد سودجو و قانون گریز، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود ۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.