به گزارش ایرنا، ایرج حیدری عصر دوشنبه در نشست کمیسیون دانشجویی هرمزگان با اشاره به برنامه های عملیاتی استانداری برای حمایت از دانشگاه های استان، افزود: در کارگروه تنظیم بازار هرمزگان تصمیم های بسیار خوبی برای کمک به دانشگاه های استان به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات رفاهی به دانشجویان اتخاذ شده است.
وی تصریح کرد: استانداری هرمزگان با تمام توان برای ارتقاء شاخص های علمی دانشگاه های استان از این مجموعه های علمی حمایت می کند.
وی تاکید کرد: ساماندهی خوابگاه های دانشجویی در سطح هرمزگان به صورت جدی در دستور کار رییسان دانشگاه‌ها و دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد و برای تحقق این مهم همه ظرفیت ها بسیج شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به برنامه ریزی ها برای تقویت بودجه دانشگاه های استان خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت های بودجه ای از افزایش و تقویت بودجه دانشگاه های استان به صورت جدی حمایت و این مهم از طریق سازمان مدیریت پیگیری خواهد شد.
حیدری تاکید کرد: ساماندهی واحد‌های دانشگاهی علمی و کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی در دستور کار کمیسیون دانشجویی استان قرار گیرد.
وی اظهار داشت: با آسیب شناسی مشکلات واحد‌های دانشگاهی تلاش خواهد شد محیط مناسبی برای دانشجویان در سال تحصیلی 99_98 فراهم گردد.
براساس اطلاعات موجود در حال حاضر حدود 70 هزار دانشجو در 76 مرکز آموزش عالی در استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.