به گزارش ایرنا، فریدون همتی روزچهارشنبه درآیین تجلیل ازخادمان سفرهای دریایی نوروز 98 کشور اظهار داشت: تحریم باعث می شود ظرفیت ها را بشناسیم وبرای بکارگیری آنها فعال شویم.
وی ادامه داد: اگر در بخش اقتصاد خوب عمل می کردیم خروج آمریکا از برجام و تحریم نفتی نباید موجب نگرانی می شد و خودمان شیر نفت را می بستیم.
استاندارهرمزگان اضافه کرد: اکنون باید یکی از ما به عنوان مسوولان نظام اسلامی بپرسد در این چهل سال چه می کردید.
همتی افزود: به لحاظ مدیریت مشکل داریم و مدیران تحول گرا نداریم، کشور برای تحول به مدیران تحول گرا، طراح، خوش فکر و آینده نگر نیاز دارد و اکنون این گرفتاری کشور است.
رییس شورای اداری هرمزگان خاطر نشان کرد: ظرفیت ها و منابع ایران کم نیست ولی بکارگیری و اجرایی کردن آن نیاز به عقل، تدبیر، تعصب و شعور دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره کرد: مدیران کشور بعد از انقلاب زحمت کشیده اند ولی آن چیزی که باید اتفاق می افتاد نشده و نظام اداری مشکل دارد.
استاندار هرمزگان افزود: در سامان ها و دستگاه ها هفت خوان رستم داریم و فساد هم بر اثر همین ایجاد می شود.
همتی با اشاره به دوره نمایندگی مردم درمجلس شورای اسلامی ومسوولیت کنونی خود دراستانداری هرمزگان اظهار داشت: اگر کارها روان باشد دلیل ندارد افراد و سرمایه‌ گذاران برای راه افتادن کارهایشان به واسطه ها متوسل شوند که نمونه های آن را مشاهده کرده ام.
همتی افزود: در هر سازمان و اداره ای کارها به خوبی پیش نرود مدیر مسوول است و باید پاسخگو باشد.
وی ابراز داشت: چرا سرمایه گذار 2 سال در اداره های دولتی معطل باشند، برای این می توان نمونه های بسیاری مثال زد که صبح امروز نمونه آنرا در قشم دیدم.
استاندار هرمزگان در بخش دیگری غذز سخنان خود به گردشگری اشاره کرد و گفت: برای حضور 10 میلیون گردشگر در استان هدف گذاری شده، علاوه بر این باید گردشگر خارجی هم‌ جذب کنیم.
همتی تصریح کرد: در بخش گردشگری دریایی خودمان که مسوولیم تحول ایجاد کنیم و هرمزگان ظرفیت های فراوانی دارد که باید خوب معرفی شود.
3219/9944 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.