به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی مقدس زاده اظهار داشت: با شروع تعطیلات نوروزی کمپ اسکان خانوادگی واقع در پشت مصلی، کمپ مجردی در مجموعه ورزشی المپیک، کمپ جانبازان و ایثارگران در مدرسه ابن سینا و کمپ بحران در سالن نمایشگاه های بین المللی کیش برپا شد.
وی افزود: در نوروز امسال کمپ خانوادگی با مساحتی بیش از 150 هزار متر مربع با ظرفیت برپایی 3هزار و200 تخته چادر، تعداد 204 چشمه حمام و سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی وخدماتی نظیر فروشگاه و مرکز عرضه غذا در محل دائمی کمپ مصلی، پذیرای گردشگران از سراسر کشور بود.
مقدس زاده یادآور شد: در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز گردشگران مستقر در کمپ خانوادگی به کمپ بحران واقع در سالن نمایشگاه بین المللی کیش و گردشگران مستقر در کمپ مجردی و ایثارگران به سالن های خلیج فارس و چند منظوره مجموعه ورزشی المپیک منتقل شدند.
به گفته این مسئول، همراه با نهادهای نظارتی، امنیتی و حراستی، نیروهای آتش نشانی و هلال احمر نیز با هدف پیشگیری از حوادث و ارائه خدمات درمانی سرپایی در کمپ های اسکان کیش حضور مستمر داشتند.
علاوه برکمپ های چادری، به همت بخش خصوصی و برای دومین سال پیاپی، کمپ اسکان کانکسی هم پذیرای 12 هزار و 330 گردشگر در نوروز 98 بود.
از 25 اسفند 97 تا 14 فروردین 98 بیش از 234 هزار نفر به جزیره کیش سفر کردند.
2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.