به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر دوشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا به الان حدود یک میلیون و 300 هزار گردشگر وارد هرمزگان شده است.
وی با اشاره به ناپایداری شرایط جوی در هرمزگان و بارندگی های اخیر در استان، گفت: تمامی امکانات در فضاهای عمومی، سالن‌ های ورزشی، مساجد و اماکن اداری در تمامی شهرستان ‌های استان جهت اسکان مسافران نوروزی به کار گرفته شده و این اقدام تا پایان تعطیلات نوروزی تداوم خواهد یافت.
همتی با تأکید بر لزوم تأمین امکانات مناسب در ساحل شهر بندرعباس برای گردشگران، بیان داشت: افزایش تعداد سرویس های بهداشتی، حمام و تامین نور مناسب از مهمترین نیازهای اولیه در ساحل شهر بندرعباس است که شهرداری بندرعباس باید نسبت به تامین این نیازها و رفع کمبودها به سرعت اقدام کند.
وی با اشاره به نقش مهم گردشگری در رونق اقتصادی منطقه، گفت: هرمزگان از ظرفیت های بسیار خوبی در جهت توسعه صنعت گردشگری برخوردار است.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: رونق صنعت گردشگری در استان موجب تحول در اقتصاد و اشتغال هرمزگان می شود و باید تمام تلاش خود را در جهت توسعه این صنعت انجام دهیم.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.