به گزارش شامگاه جمعه ایرنا، مصطفی غلامپور در همایش 'بر دامان بهشت' در جمع مادران نمونه و بانوان فعال و فرهیخته شهرستان رودان با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) یک الگوی کامل و تمام عیار برای بشریت است، افزود: بانوان ایران اسلامی سیره عملی و رفتاری این بانوی مکرمه اسلام را الگوی زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: بانوان ایران اسلامی با الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) در عرصه های مختلف، همواره خوش درخشیده اند و عملکرد مثبت و موفقیت های روزافزون آنها در زمینه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و غیره گواه این مدعاست.
غلامپور با پاسداشت مجاهدت و ایستادگی بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و عرصه های دفاع از نظام به ویژه دفاع مقدس، بیان کرد: زنان و مادران ایران اسلامی با تأسی از حضرت زهرا (س) در این عرصه نیز شجاعانه و جسورانه دوشادوش همسران و فرزندان خود در مقابل دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کردند.
وی خاطر نشان کرد: بانوان ایران اسلامی همچون گذشته با تأسی از سیره عملی و رفتاری حضرت زهرا (س) در راستای حفاظت، پاسداری و صیانت از اسلام ناب محمدی، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.
غلامپور در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، بیان کرد: هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصتی مناسب برای گسترش و ترویج فرهنگ فاطمی در ایران اسلامی و تشریح و تبیین نقش ارزنده بانوان در تمامی عرصه‌ هاست.
این مسوول با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در حمایت از انقلاب و نظام، افزود: بانوان ایران اسلامی همواره و در طول تاریخ قاطعانه و شجاعانه به میدان آمده اند و دوشادوش مردان برای مصونیت و در امان ماندن کشور از گزند و آسیب دشمنان، تا پای جان ایستاده اند.
غلامپور خاطر نشان کرد: هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصتی مناسب برای بیان و انعکاس دستاوردهای ارزنده بانوان کشور در زمینه‌ های مختلف و نقش چشمگیر آنها در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پس از آن است.
به گزارش ایرنا، همایش 'بر دامان بهشت' همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن شامگاه جمعه دهم اسفند ماه 97 در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر رودان برگزار شد و در این آیین از 10 مادر نمونه و 40 بانوی فرهیخته، نمونه و فعال این شهرستان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.