به گزارش ایرنا، اسلام باوقار روز یکشنبه در نطق پیش از دستور نود و نهمین نشست شورا گفت: جای تاسف است که اعضای شورای شهر بندرعباس در همایش های شهرهای دیگر حاضر می شوند، اما از همایشی که در شهر خودشان برگزار شده، خبردار نشده اند.
وی ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام شده، شورای شهر باید برای حضور در همایش ثبت نام می کرد که این کار انجام نشده است.
باوقار اضافه کرد: در شرایطی که اعضای شوراهای شهری و روستایی سراسر کشور اهمیت این همایش را می دانستند و برای حضور در آن به بندرعباس سفر کردند، اعضای شورای شهرِ میزبان از شرکت در این رویداد محروم ماندند.

*رییس شورا: دعوتنامه دریافت نکردیم
رییس شورای شهر بندرعباس در پاسخ به گفته های باوقار اظهار داشت: برگزارکننده این همایش را سازمان همیاری شهرداری های وزارت کشور معرفی کرد.
فیصل دانش ادامه داد: دعوتنامه ای برای شورای شهر بندرعباس نرسید که برای شرکت در همایش ثبت نام کند.
نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی هفته گذشته با حضور 1200مهمان از سراسر کشور در بندرعباس برگزار شد.

*شورا برای مزایده املاک شهرداری مجوز داد
پس از نطق باوقار و پاسخ دانش (که باوقار آن را قانع کننده ندانست)، موضوع مزایده بخشی از املاک شهرداری برای پرداخت بدهی شهرداری بندرعباس به پیمانکاران عمرانی مطرح شد و به تصویب اکثریت شورا رسید.
اعضای شورای شهر در حالی به این درخواست شهرداری رای مثبت دادند که هیچ یک از اعضا از شهردار که در نشست حضور داشت سئوالی درباره میزان بدهی شهرداری به پیمانکاران نپرسیدند.
همچنین در مصوبه دیگری اعضای شورا به شهرداری بندرعباس اجازه دادند مبلغ 40میلیارد ریال از سازمان همیاری شهرداری های وزارت کشور برای خرید ماشین آلات سنگین ( دستگاه تفکیک نخاله ساختمانی) تسهیلات دریافت کند.
تصویب عیدی و پاداش کارمندان و کارگران شهرداری از دیگر مصوبه های مهم نود و نهمین نشست شورای اسلامی شهر بندرعباس بود.
2094 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.