به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی روز یکشنبه در بازدید از صنایع شهید درویشی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در بندرعباس افزود: خداوند متعال را شاکریم که در آستانه دهه پنجم انقلاب و با وجود تحریم های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران اسلامی توانستیم به دستاوردهای بزرگی همچون زیر دریایی فاتح دست یابیم.
وی بیان داشت: این پیشرفت های افتخارآمیز تا دستیابی به جایگاهی که شایسته ملت بزرگ ایران و موقعیت راهبردی ایران است با قدرت ادامه خواهد یافت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین اظهارداشت: برنامه های وزارت دفاع برای توسعه و تجهیز ناوگان نیروهای دریایی ارتش، سپاه، و مرزبانی ناجا با قدرت پیگیری می شود.
امیر سرتیپ حاتمی گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با آماده سازی زیرساخت های لازم آمادگی دارد تا به موازات توسعه و تجهیز ناوگان دریایی نیروهای مسلح، ناوگان غیر نظامی و تجاری کشور را که در قدرت دریایی موثراست نیز پشتیبانی و حمایت کند.
وی بیان داشت: در این راستا تفاهم نامه ای با وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی کشور که نقطه عطفی در توسعه ناوگان دریایی کشور است، بسته شده است.
وزیر دفاع در ادامه با قدردانی از متخصصان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع اظهارداشت: مجاهدت های این متخصصان در تقویت قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا حائز اهمیت است.
امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین با حضور در صنایع شهید درویشی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در بندرعباس از مجموع طرح های این صنعت بویژه پروژه شناور کلاس موج بازدید کرد و از نزدیک میزان پیشرفت ها را مورد ارزیابی قرار داد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.