حمید رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: محمد رسولی و امیرحسین کیانی دو فوتسالیست هرمزگانی دعوت شده به این اردو از سوی حمید شاندیزی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان هستند.
وی افزود: کیانی در حال حاضر در تیم آذرخش بندرعباس و رسولی نیز در تیم یاران جوان بندرعباس بازی می کنند.
رضایی خاطرنشان کرد: در مجموع 42 بازیکن از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در مرحله اول 21 بازیکن و در مرحله دوم نیز همین تعداد بازیکن در اردو حضور خواهند یافت تا زیر نظر کادر فنی این تیم تمرین کنند.
وی بیان داشت: پس از سپری شدن مراحل اول و دوم اردوی تیم ملی ، بهترین بازیکنان به عضویت تیم ملی فوتسال زیر 21 سال کشور در خواهند آمد که امیدواریم نمایندگان هرمزگان نیز جزو این نفرات باشند.
اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان با معرفی نفرات دعوت شده به این اردو در روز چهارشنبه 12 دیماه در مرکز ملی فوتبال در تهران آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.
در حال حاضر حدود 14 تیم در رشته های مختلف فوتبال از جمله فوتبال ساحلی، فوتسال در رده های مختلف سنی و در دو بخش بانوان و آقایان از استان هرمزگان در لیگ های برتر، لیگ دسته اول و زیر گروه قرار دارند که از جمله تیم های لیگ برتری این استان می توان به تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان البدر، تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس (بانوان و آقایان) و تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اشاره کرد.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.