به گزارش ایرنا، ایرج حیدری یکشنبه شب در نشست ویژه اصلاح فرآیندهای صدور مجوزهای سرمایه گذاری هرمزگان اظهار داشت: فرایند صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان طولانی بوده و مدیران دستگاه های اجرایی در این زمینه باید سرعت عمل بیشتری به خرج دهند.
وی افزود: حذف استعلام های غیر ضروری از فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری و پاسخ به استعلام ها بسیار ضروری است و در صورت تحقق این امر سرعت جذب سرمایه گذاری در هرمزگان افزایش خواهد یافت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: ظرفیت های قانونی بسیاری برای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری وجود دارد و با استفاده از همین ظرفیت های موجود می توان بسیاری از نارضایتی ها را در حوزه سرمایه گذاری کاهش داد.
حیدری خاطرنشان کرد:بیشترین فشارها برای تسریع در روند و تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری بر دوش استانداری و فرمانداری ها است.
وی بیان داشت: اگر دستگاه های اجرایی به موقع و در کمترین زمان ممکن به استعلام های حوزه سرمایه گذاری پاسخ دهند، میزان مراجعه سرمایه گذاران در این خصوص به استانداری و فرمانداری ها کاهش خواهد یافت.
حیدری تاکید کرد: باید با رفع کاستی ها و نقص های موجود، فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری در هرمزگان نیز مانند بسیاری از استان های دیگر از سرعت بالایی برخوردار شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.