به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه یکشنبه در بیست و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان اظهار داشت: کشور از گردنه های مختلفی از ابتدای انقلاب تاکنون عبور کرده و از این پس نیز با همراهی و حضور مردم با موفقیت عبور خواهد کرد.
حیدری خاطرنشان کرد: با وجود تهدیدهای چند ماه اخیر استکبار جهانی برای به صفر رساندن فروش نفت ایران ،آنها مجبور به عقب نشینی شدند و چند کشور عمده خریدار نفت ایران را از تحریم های نفتی معاف کردند.
وی با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز 13 آبان، گفت: مردم بار دیگر با حضور پرر شور در این روز وفاداری خویش را به آرمان های انقلاب و شهدا به جهانیان نشان دادند.
وی در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به مشکلات برخی فعالان اقتصادی هرمزگان در حوزه مالیاتی، گفت: مسوولان دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله اتاق بازرگانی و امور مالیاتی استان با تعامل هر چه بیشتر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.
حیدری بیان داشت: حوزه اقتصاد با حضور پررنگ بخش خصوصی رونق مضاعفی می گیرد و مدیران دستگاه های متولی باید بستر و زمینه را برای حضور هر چه بیشتر سرمایه گذاران این بخش در فعالیت های اقتصادی فراهم کنند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.