به گزارش ایرنا، سعید حسینی پور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: براساس شرایط اقتصادی جامعه و بالارفتن هزینه ها، مبلغ کرایه ها بیشتر از مبلغ مصوب است، اما با در نظر گرفتن شرایط دانشجویان با این میزان موافقت شده است.
وی بیان داشت: مبلغ مصوب سرویس رفت و برگشت دانشجویان از بندرعباس به سمت دانشگاه و برعکس قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در نشست مشترک نمایندگان سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و دانشگاه هرمزگان تعیین و مورد تصویب قرار گرفت.
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس اظهارداشت: در سال تحصیلی 92 و 93 با توجه به تمدید نشدن قرارداد توسط دانشگاه هرمزگان، مقرر شد این سازمان هزینه سرویس را از دانشجویان دریافت کند و کرایه هر کورس در سال 93 مبلغ پنج هزار ریال و در سال های 94 تا 96 مبلغ 10 هزار ریال بوده است.
حسینی پور ادامه داد: به علت دور بودن پردیس دانشگاه هرمزگان از مرکز شهر دانشجویان با مشکل ایاب و ذهاب رو به رو هستند، اما این سازمان برای دسترسی آسان ‌تر دانشجویان به کلاس‌ها و فراهم‌آوری خطوط واحد، برای تردد دانشجویان اقدام کرده است
وی گفت: امسال تعداد 15 دستگاه اتوبوس سرویس حمل و نقل دانشجویان دانشگاه هرمزگان را انجام می‌دهند که به طور متوسط هر اتوبوس روزانه 13 کورس جابجایی دانشجویان را برعهده دارد.
این مسوول یاد آورشد: با توجه به تعداد دانشجویان و تعداد سرویس اختصاص یافته، نیاز دانشگاه هرمزگان از نظر سرویس رفع شده است.
حسینی پور ادامه داد: دانشگاه هرمزگان هر ساله پذیرای دانشجویان از این استان و سایر استان های دیگر است و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس نیز به منظور رفاه بیشتر دانشجویان در امر فراهم‌ سازی سرویس مورد نیاز دانشجویان توجه داشته است.
وی اضافه کرد: دانشگاه هرمزگان در سال 87 قراردادی با سازمان اتوبوسرانی (سابق) شهرداری بندرعباس مبنی بر سرویس رفت و برگشت دانشجویان منعقد کرد که تا پایان سال تحصیلی 92 توسط دانشگاه تمدید و به تبع آن خدمات عنوان شده در قرارداد ارایه می‎ شد.
حدود پنج هزار دانشجو در دانشگاه هرمزگان تحصیل می کنند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.