به گزارش ایرنا، سردار رضا ترابی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: برای این مرحله از رزمایش که از روز شنبه 17شهریور در 13 شهرستان هرمزگان آغاز می شود، نیروها برای اجرای برنامه های محوریت ستون کشی، پیاده روی و اردو کشی، در مکان ها و اردوگاه های از پیش تعیین شده در خارج از محدوده شهرها مستقر می شوند.
وی اظهارداشت: در این رزمایش، گردان های حاضر که در گروه سنی 18 تا 50 سال هستند، پس از آموزش های لازم ، راهپیمایی شبانه انجام می دهند.
سردار ترابی یادآورشد: در بندرعباس نیز این رزمایش 17 شهریور، با حضور 4 گردان بیت المقدس برگزار می شود که ابتدا بسیجیان در مسجد جامع (مصلی قدس) مستقر شده و سپس شبانه به سمت زیارتگاه پنجه علی در منطقه دوراهی ایسینی حرکت می کنند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: در مرحله سوم این رزمایش، اقتدار 20 هزار نفری بسیجیان گردان های بیت المقدس در هفته دفاع مقدس در تاریخ پنجم مهرماه به نمایش گذاشته می شود.
وی گفت: در این مرحله از رزمایش که با حضور مقام های عالی سیاسی کشور برگزار می شود، رژه زمینی، دریایی و هوایی بسیجیان انجام خواهد شد.
این فرمانده نظامی یادآور شد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2، در سه مرحله برنامه ریزی شده که مرحله اول آن از نهم شهریور همزمان با سراسر کشور در هرمزگان آغاز شده است.
سردار ترابی خاطرنشان شد: در مرحله اول، روزانه 25 گروه جهادی به مدت 20 روز با حضور در حاشیه شهرها و روستاهای هرمزگان به مردم محروم و نیازمند در حوزه های عمرانی، پزشکی، مهندسی، زیرساختی و فرهنگی خدمات رسانی می کنند.
وی هدف این رزمایش سه مرحله ای را، زنده نگهداشتن روحیه حمایت مردم از نظام، تقویت نیروهای عمل کننده بسیجی، مایوس کردن دشمن از تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت روحیه ملی اعلام کرد.
7195/ 2094




/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.