حجت الاسلام «محمد هاشم مرادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تبیین جایگاه ولایت فقیه در دین مبین اسلام و تشریح ابعاد شخصیتی ائمه معصومین(ع) محور اصلی برنامه های بنیاد غدیر استان مرکزی در دهه مبارک امامت و ولایت است.
وی ادامه داد: ترویج آموزه های نهج البلاغه به عنوان کتاب زندگی، زیارت غدیریه و خطبه غدیر و جامعه کبیره،‌ توجه به ویژگی های حکومتی غدیربه عنوان نقطه عطف تاریخی و متعلق به بشریت دانستن واقعه غدیر از محورهای اصلی برنامه های این دهه است.
مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی بیان کرد: تجلیل از زوج های طلبه و سادات روحانی، اعزام 15 تیم پزشکی به مناطق محروم استان، حضور روحانی در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی، پاسخ به شبهات و خطبه خوانی غدیر در بیش از 10 نقطه استان مهمترین برنامه های دهه امامت و ولایت استان مرکزی است.
وی اظهار داشت: دیدار با فرزندان بدون سرپرست، روحانیان و شاعران استان با نماینده ولی فقیه، برپایی جشن بزرگ ولایت، چاپ و انتشار پوستر و بنر با موضوع غدیر، برپایی ایستگاه های صلواتی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و برگزاری مسابقات مختلف با موضوع ولایت و امامت از دیگر برنامه های دهه غدیر استان مرکزی است.
حجت الاسلام مرادی گفت: بنیاد غدیر استان مرکزی هر سال برنامه های عمومی و همایش های غدیر شناسی را برای گروه های مختلف مردم در استان برگزار می کند.
از عید قربان تا عید غدیر با عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.