اصغر حمزه لو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 10 طرح صفر تا 20 درصد، 6 طرح 20 تا 50 درصد، 6 طرح 50 تا 70 درصد و 12 طرح نیز 70 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی اظهار داشت: این 34 طرح نیمه کاره شامل 10 طرح فرهنگی و هنری، 23 طرح اداری و یک طرح درمانی در مجموع 75 هزار و 495 مترمربع وسعت دارند.
مدیرفنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: برای ساخت هر مترمربع طرح های ساختمانی تحت پوشش این اداره کل، 15 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
حمزه لو افزود: نمازخانه پلیس راه کارچان با 80 مترمربع، مجتمع فرهنگی و هنری توره با 2 هزار و 400 مترمربع و ایستگاه هواشناسی زرندیه با 150 متر مربع وسعت سال گذشته توسط این اداره کل ساخته شد.
وی اظهار داشت: پیگیری تامین اعتبار طرح های نیمه تمام استان در سفر هیات دولت به استان در دستور کار دارد.
مدیرفنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ‌طولانی شدن برخی از طرح ها و بهره برداری نشدن آن ها در طول چند سال، شیرینی اجرای این طرح ها را از شهروندان گرفته است.
وی اظهار داشت: با توجه به بودجه محدود دولت، باید برای تکمیل این طرح ها از ظرفیت خیران استفاده شود و این بخش نه تنها رقیب دولت نیست بلکه بازوی توانمند در پیشبرد امور مختلف محسوب می شود.
مدیرفنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی توسعه، عمران و آبادانی بیشتر را به دنبال دارد.
استان مرکزی با 12 شهرستان یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.