اسماعیل خانجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: منابع اعطایی اشتغالزا در قالب تسهیلات 50 تا 200 میلیون ریالی به 40 مددجوی متقاضی حوزه های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری بهزیستی خمین پرداخت شد.
وی ادامه داد: این تسهیلات برای ایجاد مشاغلی چون دامداری، مکانیکی، خیاطی، قالیبافی، خرده فروشی و تولید گل و گیاه به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.
رئیس بهزیستی خمین اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره 16 در بخش های کارآفرینی، راه اندازی کارگاه های کوچک، توانمند سازی و خوداشتغالی معلولان پرداخت می شود.
وی خاطرنشان کرد: 189 مددجوی تحت پوشش شامل 42 معتاد بهبود یافته و 147 معلول و زن سرپرست خمین متقاضی دریافت تسهیلات در زمینه های دامداری، جوشکاری، آرایشگری، صنفی، مکانیکی، خیاطی، قالیبافی، کیف دوزی و مشاغل خانگی هستند.
خانجانی با اشاره به ایجاد 150 فرصت شغلی پایدار درسال گذشته برای مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در خمین، گفت: این مشاغل با اعطای 21 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات فراهم شده است.
وی ادامه داد: 24 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در سال گذشته برای ایجاد اشتغال به بهزیستی خمین تخصیص یافت و اعتبارات بخش اشتغالزایی امسال هنوز ابلاغ نشده است.
خانجانی تصریح کرد: اشتغال ایجاد شده امسال از محل منابع مالی باقی مانده پارسال ایجاد شده است.
هفت هزار نفر در خمین زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی قرار دارند.
/6013/7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.