علی زندی فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات ماسه آسفالت و روکش نهایی آسفالت در این مدت در چهار هزار و 900 متر از جاده فرمهین - خنجین - کمیجان، هفت هزار و 400 متر از جاده قدیم ساوه - تهران و عملیات روکش نهایی در چهار هزار و 800 متر از جاده قدیم ساوه - سلفچگان انجام شده است.
وی ادامه داد: در این مدت برای جلوگیری از خرابی بروز مشکل در جاده ساو ه- سلفچگان عملیات درزگیری در پنج هزار متر این جاده انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: در این مدت اجرای روکش آسفالت در 500 متر از جاده آشتیان - حاتم آباد و در 2 کیلومتر از راه روستایی نوازن انجام شده است.
زندی فر گفت: بهسازی جاده راه روستایی طرمزد به طول 500 متر و اجرای درزگیری، ماسه آسفالت و روکش نهایی جاده تفرش - فراهان از دیگر اقدام های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان مرکزی مدت است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ادامه داد: عملیات درزگیری، ماسه آسفالت و روکش نهایی در سه هزار متر از جاده تفرش - فراهان انجام شده است.
زندی فر گفت: پنج هزار و 600 متر مربع از جاده اراک - توره نیز در این مدت لکه گیری هندسی انجام شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون به منظور افزایش ایمنی جاده های استان مرکزی عملیات خط کشی در یک هزار و 550 کیلومتر از جاده های استان توسط پنج گروه انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: گاردریل پنج کیلومتر از جاده های اراک - قم، اراک - بروجرد، ساوه -تهران، ساوه - سلفچکان، ساوه - همدان و ساوه - بویین زهرا توسط سه گروه تعمیر شد.
زندی فر گفت: در این مدت 250 متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در جاده های استان مرکزی تعمیر و پنج هزار و 500 عدد تابلو مسیرنما، خطرنمای پل، جهت نما، تابلوهای اخطاری و انتظامی نصب شد.
وی ادامه داد: عملیات احداث روشنایی تقاطع پرندک با آزادراه ساوه - تهران نیز به طول 600 متر در این مدت آغاز شد.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کند.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.