رئیس شورای‌شهر اراک عصر امروز در صحن علنی خواستار اتمام پروژه‌ها در موعد مقرر شد.

به گزارش ایلنا از اراک، هفته گذشته معاون عمرانی استانداری مرکزی در حاشیه جلسه شورای فنی استان در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بود شهردار اراک متعهد شده تا پایان سال‌جاری تمامی پروژه‌های عمرانی این شهر را به پایان برساند.

این گفته از سوی معاون عمرانی استاندار درحالی مطرح شد که پیش از این شهردار اراک متعهد شده بود تا مهرماه ۹۷ تمام پروژه‌های نیمه‌کاره شهر اراک افتتاح شود. به همین منظور تابلوی روزشمار برای اتمام پروژه‌ها نصب شد. همین مسئله سبب شد تا فلک افلاکی، رئیس شورای‌شهر اراک، تاجران شهردار اراک را درباره زمان‌بندی اتمام پروژه‌های عمرانی مورد سوال قرار دهد.

شهردار اراک در صحن علنی شورای‌شهر در پاسخ به سوال رئیس شورای‌شهر درباره زمان بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی(تقاطع‌های غیرهمسطح) و پارک بانوان گفت: نظر معاونت عمرانی استانداری مرکزی درباره زمان بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌کاره درون شهری اراک محترم است اما تمامی پروژه‌های در حال اجرا طبق روزشمار تعیین شده و برنامه‌های سازمان شهرداری به بهره‌برداری می‌رسند. البته امیدوارم تا زمان مشخص شده این مهم تحقق یابد. 

تاجران افزود: درباره بهره‌برداری از تمامی پروژه و به‌خصوص پارک بانوان اراک، بنده با هیچ‌کس هماهنگی نکردم و مصاحبه‌های انجام شده نظر شخصی مدیران دولتی بوده است. 

وی گفت: در حال حاضر بعید می‌دانم پروژه تقاطع غیر همسطح شهید صیدی با توجه به مشکلاتی که شرکت آذراب درباره تکمیل عرشه فلزی آن روبرو شده، در زمان‌بندی مشخص شده خود به بهره‌برداری رسد.

کاوه فلک‌افلاکی با تذکر درباره جلوگیری از هدر رفت آب و اتلاف انرژی گفت: با توجه به اینکه در برخی شهرها آب و برق جیره‌بندی شده و با توجه به قرار گرفتن در فصل گرما انتظار می‌رود شهرداری در مصرف آب و برق دقت بیشتری داشته باشد تا از هدر رفت آب و اتلاف انرژی جلوگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.