محمدرضا حاجی پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته نشست ویژه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسئولان سازمان خصوصی سازی، وزارت کشور و مقامات استانی با موضوع ساماندهی شرکت هپکو در تهران برگزار شد که پرداخت سه ماه از معوقات کارگران این شرکت تولیدی مهمترین مصوبه آن بود.
وی ادامه داد: با استعفای سهامدار جدید شرکت هپکو و همچنین وکالت سهامدار پیشین به سازمان خصوصی سازی، این سازمان موظف است از طرفی نسبت به اداره شرکت هپکو اقدام و از طرفی نیز رایزنی های کارشناسی مبنی بر واگذاری این شرکت به یک نهاد و یا سازمان توانمند اقدام کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: ساخت سه هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی برای تامین تجهیزات ستاد مدیریت بحران کشور و 20 دستگاه برای تامین تجهیزات سازمان همیاری های شهرداری ها که پیش از این به کارخانه هپکو اراک واگذار شده بود نیز به جریان افتاده و وزارت کشور نیز از این مهم حمایت کرده است.
شرکت هپکو در سال 1351 در زمینی به وسعت 90 هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی تاسیس و از سال 1354شروع به فعالیت کرد.
شرکت هپکو اراک در حال حاضر 22 نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع محصولان آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن، آلمان، سوئد و نیو هلند می باشد و این شرکت برای تامین ماشین آلات شرکت های راه سازی کشور آمادگی کامل دارد و در این زمینه تا کنون خوش درخشیده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.