به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز چهارشنبه در راهپیمایی مردم انقلابی خمین در محکومیت ناآرامی های اخیر در بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خمین افزود: آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و دشمنان توطئه گر به دنبال تضعیف قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند که حضور معنادار ملت، بساط دسیسه گری آنان را برچید.
وی ادامه داد: توطئه های معاندان نظام و انقلاب در مقابل اتحاد، همدلی، انسجام و پایبندی این ملت بر ارزش های اسلامی و ولایی، مضحکانه است.
امام جمعه خمین گفت: سرسپردگان و توطئه گران مزدور با تحریک برخی افراد فریب خورده سودای ناآرامی و دسیسه گری در سر داشتند که با حمایت قاطع مردم از ولایت فقیه و نظام اسلامی متحمل شکست شدند.
وی تاکید کرد: دولت با جدیت با قاچاق کالا و ارز به عنوان مهمترین مطالبه مردمی مبارزه کنند چرا که رونق نظام تولید کنندگان داخلی، با تحقق این امر گره خورده است.
حجت الاسلام حسینی افزود: دولت با تدابیر لازم از تولید کنندگان داخلی حمایت و برای ایجاد اشتغال، رونق تولید و رفع مشکلات معیشتی مردم اقتصاد مقاومتی را با همه توان خود اجرا کند.
وی ادامه داد: شهروندان از دستگاه قضا انتظار دارند تا با مخلان امنیت عمومی برخورد قاطع صورت گیرد و همواره از بیت المال صیانت شود.
حجت الاسلام حسینی افزود: برخی قوانین در کشور با توجه به گذشت زمان نیاز به بازنگری دارد و نمایندگان مجلس باید در این خصوص راهکاری قانونی و عملی را مد نظر قرار دهند.
امام جمعه خمین بیان کرد: قوای سه گانه باید همچون گذشته در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی تلاش کنند .
مردم شهرستان خمین در محکومیت ناآرامی های اخی امروز با حضوری با شکوه در راهپیمایی، بار دیگر با آرمان های انقلاب و ولایت فقیه تجدید بیعت کردند.
مردم انقلابی و همیشه در صحنه زادگاه معمار کبیر انقلاب با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آل سعود، انزجار خود را از ناآرامی های اخیر اعلام کردند.
مردم در این راهپیمایی مسیر میدان پانزده خرداد تا بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) را پیمودند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.