محمد تقی آبایی هزاوه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان با همکاری پایگاه بسیج اداره، اتاق تعاون و انجمن صنفی و بهداشت کار استان مرکزی 2 محموله مواد غذایی و بهداشتی و یک وانت مزدا پتو به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال کرده است.
وی بیان کرد: 120 میلیون ریال کمک غیر نقدی شامل 100 تخته پتو، یک هزار و 700 کنسرو، تعدادی شیر خشک و شیشه و از طریق بانک رفاه کارگران استان مرکزی جمع آوری شده و کارکنان این بانک بخشی از حقوق و مزایای خود را به زلزله زدگان اهدا کرده اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: کارمندان صندوق کارآفرینی امید در این استان نیز بخشی از حقوق خود را اهدا کرده اند و اداره کل فنی و حرفه ای 2 محموله به ارزش 150 میلیون ریال مواد غذایی، پوشاک و لوازم بهداشتی را برای هموطنان زلزله زده اختصاص داد.
آبایی هزاوه گفت: اداره کل بهزیستی استان مرکزی نیز در این خصوص چهار محموله مواد غذایی، پوشاک، چادر، پتو و کانکس برای نگهداری مصدومان و نگهداری کودکان ارسال و تیم روانشناسان این نهاد نیز به مناطق زلزله زده اعزام شده است.
وی اظهار کرد: کارکنان صندوق بازنشستگی استان مرکزی نیز یک روز حقوق و مزایا خود را به زلزله زدگان غرب کشور اهدا کرده اند و کارکنان بانک توسعه تعاون نیز یک روز از حقوق خود را به این امر اختصاص داده اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: کارکنان بیمه روستائیان و عشایر این استان هم یک روز حقوق خود را به زلزله زدگان غرب کشور اهدا کرده اند و مدیریت درمان استان مرکزی 240 میلیون ریال کالا شامل پلاستیک، چراغ قوه، باطری، سیم سیار پنج متری، پتو، هیتر برقی، لوازم بهداشتی، کرسی برقی و بخاری برقی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال کرده است.
آبایی هزاوه عنوان کرد: تامین اجتماعی استان مرکزی نیز 250 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی شامل پتو، کنسرو و آب معدنی به مردم زلزله زده غرب کشور اهدا کرده اند.
زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آبان ماه امسال در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ که بر اساس آخرین آمار 438 کشته و حدود 10هزار و 179 مصدوم در این مناطق داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.