به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه اراک در آئین بدرقه این دانش آموزان در گفت و گو با ایرنا گفت: این دانش آموزان که در مقطع دوم دبیرستان در آموزشگاه های اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اراک تحصیل می کنند به مدت سه روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروند کنار به آموزش مهارت های درس آمادگی و دفاعی می پردازند.
محمدرضا رضایی افزود: این دانش آموزان با 6 دستگاه اتوبوس در مناطق عملیاتی حضور می یابند و سه روحانی و یک راوی پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس آنان را در این اردوی معنوی همراهی می کنند.
وی اضافه کرد: اردوگاه سردار شهید رحیم آنجفی در شهرستان خرمشهر، اردوگاه شهید مسعودیان شهر اهواز و اردوگاه شهید زین الدین شهرستان اندیمشک محل استقرار زائران مناطق عملیاتی در استان خوزستان است.
فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: تجدید میثاق با آرمان های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی مهمترین اهداف کاروان راهیان نور است.
وی یادآوری کرد: فرهنگ و سیره شهدا، جانبازان و ایثارگران باید در جامعه نهادینه شده و جوانان و نوجوانان نیز در همه مراحل زندگی خود از سیره این عزیزان الگوبرداری کنند.
سال تحصیلی گذشته چهار هزار دانش آموزی اراکی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
امسال نیز بر اساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده پنج هزار دانش آموز اراکی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.