به گزارش خبرآنلاین، در این دوره از نمایشگاه بخشهای فراوری سنگهای تزئینی، سنگهای خام، ماشین آلات فراوری سنگ،ماشین آلات و تجهیزات معدنی،ماشین آلات و تجهیزات فراوری و تجهیزات وسایل مصرفی در قالب ۵ سالن مجزا می باشد و حدود ۸ هزار تن سنگ خام از ۱۵۰ معدن کشور در فضای باز نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد .
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد : علاوه بر حضور چشمگیر فعالان حوزه سنگ کشور ، شرکت کنندگانی از کشورهای برزیل، ایتالیا، هند، چین،ترکیه و افغانستان در قالب پاویون نمایشگاهی در نمایشگاه حضور خواهند داشت و طبق هماهنگی های بعمل آمده هیات های تجاری از کشورهای ترکیه، چین، هند، پاکستان،کانادا،روسیه،آذربایجان،عمان،عراق،نیجریه،برزیل، غنا و مصر از نمایشگاه بازدید می نمایند. همچنین برای اولین بار مجلات تخصصی سنگ از کشورهای ترکیه، هند و ایتالیا در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
حاجی پور یاد آور شد : همزمان با برگزاری این نمایشگاه و با حضور شرکت کنندگانی از ۴۰ کشور دومین مسابقه بین المللی عکس ، داستان کوتاه ، خطاطی و کاریکاتور با موضوع سنگ نیز برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد .
وی اظهار داشت : اولین نشست هم اندیشی صنعت سنگ کشور با حضور بخش دولتی و بخش خصوصی با موضوع بررسی راهکارها و موانع و مشکلات بخش تولید و صادرات سنگ و معدن و نحوه تعامل بخش خصوصی و دولتی برگزار می گردد که ازدیگر ویژگیهای برگزاری این نمایشگاه است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 764346
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.