به گزارش ایرنا، فرهاد رهبر شامگاه سه شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، افزود: نهادینه کردن تقوا و اخلاق اسلامی در کنار علم و پژوهش راهبردی جدی در این دانشگاه است و تا کنون توفیقات بسیاری در این زمینه حاصل شده است.
وی اضافه کرد: اشاعه مقدسات اسلامی و مذهب مقدس تشیع محوریت اساسی در نظام تعلیم و پرورش دانشگاه آزاد اسلامی است و اگر کوچکترین شبهه ای در مطالب آموزشی و پرورشی مشاهده شود با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد در تولید ثروت و حل مشکلات اقتصادی مردم از دیگر اولویت های این نهاد علمی است.
نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار گفت: علم آموزی باید با مهارت و روش های هدفمندی که به تولید و درآمدزایی ختم می شود گره بخورد تا در جامعه تاثیر گذار باشد.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند الگویی در پیوند دانشگاه و صنعت باشد و اقتصاد مقاومتی را به شکل عملی و موفق با تبدیل ایده به اشتغال و تولید رقابت پذیر برجسته کند.
وی با بیان اینکه جذب اساتید‌ و هیات علمی در دانشگاه های کشور باید بر اساس ضوابط قانونی و اسلامی باشد، بیان کرد: هیچ فردی نباید از کرسی استادی در راستای منافع شخصی و حزبی استفاده کنند و نظام آموزشی باید در این خصوص راه های سواستفاده سد کرده و خاطیان مجازات و حذف شوند.
شرکت در آیین معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از دیگر برنامه های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به این استان بود.
6013/3017/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.