نگین براتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کارآفرینان نقش موثری در اشتغال و توسعه کشور دارند و شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجارب این قشر برای پیشرفت، توسعه و بهبود بیشتر فضای کسب و کار امری ضروری است.
وی بیان کرد: جشنواره کارآفرینان برتر هر سال به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی، معرفی و شناسایی کارآفرینان برتر، ایجاد انگیزه در جوانان برای حرکت در مسیر کارآفرینی و بهره گیری از تجارب فعالان این بخش برگزار می شود.
مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: افراد و شرکت هایی که خود را واجد شرایط کارآفرینی می دانند می توانند تا 11 مهرماه با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس www.karafarinanebartar.ir، در این جشنواره ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی یا اداره ها شهرستانی مراجعه کنند.
براتی اظهار کرد: شمار داوران این جشنواره در استان هنوز مشخص نیست و در حال انتخاب است.
وی عنوان کرد: برگزاری این جشنواره می تواند زمینه های حضور کارآفرینان در جامعه و افزایش سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم سازد.
مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: کارآفرینان پیشگامان نوآوری وتحول هستند که از طریق تشخیص فرصت ها، ارزش آفرینی می کنند و با رفتار نوآورانه خود زمینه رشد مستمر برای کسب وکار و پویایی اقتصاد کشور را رقم می زنند.
پارسال حدود 100 نفر در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مرکزی ثبت نام کردند که از این تعداد پنج نفر به عنوان برترین کارآفرین انتخاب شدند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.