به گزارش ایرنا، بهره برداری از ساختمان دهیاری روستای سامان از بخش نوبران با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 860 میلیون ریال یکی از طرح هایی بود که امروز(شه شنبه) به بهره برداری رسید.
عملیات اجرایی این ساختمان از سال 1392 در زمینی به مساحت 150 متر آغاز شده بود که در نهایت امسال با پیگیری های محدانه فرماندار ساوه به بهره برداری رسید.
همچنین بهره برداری از طرح زیر سازی و آسفالت جاده روستایی یاتان به میزان 10 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 250 میلیون ریال از دیگر طرح های شهرستان ساوه بود که امروز به بهره برداری رسید.
بهره برداری از طرح زیر سازی و آسفالت روستای مقصود آباد بخش نوبران با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر طرح های عمرانی بخش نوبران ساوه است.
جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت، مرمت و تعمیر ساختمان های دهیاری، سنگ فرش معابر، ساخت غسالخانه و ساماندهی قبور مطهر شهدا در آرامستان های بخش نوبران با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از دیگر طرح های عمرانی این بخش بود که در هفته دولت به بهره برداری رسید.
همچنین با بهره برداری از پروژه های اشتغالزایی از قبیل کارگاه گلاب گیری، پرورش ماهی در قفس، نگهداری ذرت شیرین و بسته بندی عسل با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال، زمینه اشتغال 110 نفر در بخش نوبران فراهم شده است.
شهرستان ساوه با جمعیت بیش از 283 هزار نفر به عنوان دومین شهرستان صنعتی استان مرکزی در 165 کیلومتری اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.
محمد بهاروند معاون استاندار مرکزی و فرماندار شهرستان ساوه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های عمرانی بخش نوبران با خانواده شهید حسن اعوانی در روستای سامان این بخش دیدار کرد.
3017/ خبرنگار: مصطفی مجللی**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.