به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبر آنلاین ، وزیر بهداشت و درمان در مراسم بهره برداری از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سینا در اراک با بیان این مطلب گفت : افزایش سهم بخش خصوصی در سرمایه گذاری بخش درمان به عنوان سیاست اولویت دار دنبال شد و در دولت دوازدهم ادامه خواهد داشت .
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی مشارکت هدفمند و حضور بخش خصوصی در حوزه سلامت کشور را سرمایه ای مهم و کلیدی درارتقاء شاخص های بهداشت ودرمان دانست و متذکر شد : این اقدام مهم صرف نظر از سرمایه گذاری و درآمدزایی برای سرمایه گذاران از نظر شاخص ای انسانی نیز شایسته تقدیر است.

وزیر بهداشت و درمان استقرار مرکز درمانی فوق تخصصی سینا در مرکز استان مرکزی را که به استان های غرب کشور نزدیک تر از مرکز است در تکمیل زنجیره درمانی این مناطق اثرگذار دانست و تصریح کرد : این بیمارستان تخصصی پاسخگوی بخشی از نیازهای استان های غرب کشور است .
هاشمی درخواست این بیمارستان را برای دریافت مجوز راه اندازی بخش سنگ شکن و پزشکی هسته ای قابل تقدیر خواند و قول حمایت برای تحقق این این تقاضا را داد .
وزیر بهداشت و درمان در تکمیل سخنانش در حمایت از بخش خصوصی وعده افزایش تخت های درمانی بیمارستان های استان را داد و گفت : به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی در حوزه سلامت مردم استان امید است با حضور با انگیره بخش خصوصی در ماموریت های سلامت، تا قبل تیرماه سال آینده بیش از یک هزار تخت بستری به مجموعه های درمانی استان مرکزی افزوده شود که بیش از 500 تخت درمانی باید در مرکز استان هدفگذاری شود.
وی، با ابراز خرسندی از ساخت بیمارستان 650 تختخوابی در اراک گفت: بیمارستان فوق تخصصی خصوصی سینا با رعایت سه اصل استاندارد ، ارائه خدمات مطلوب و رعایت انصاف می تواند برای مردم اعتماد به درمان و برای سرمایه گذاران خیر و برکت داشته باشد

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 698076
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.