به گزارش خبرآنلاین،حسین فراهی با بیان اینکه طرح «اکرام ایتام» طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی سرپرست و از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است، گفت: در این طرح حامیان با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به شماره حساب اعلامی توسط واحد اکرام شهرستان واریز می‌کنند.
وی افزود : طی سه ماهه نخست سال جاری۶۱۵ حامی از۳۳ کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آشتیان حمایت و بیش از۴۴۳ میلیون و ۸۳۶ هزار ریال در کمک به این کودکان مشارکت کرده‌اند.
فراهی در ادامه با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۵۷۷ حامی حمایت از ۳۵کودک یتیم را عهده‌دار بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال توسط این حامیان به حساب کودکان واریز شد.
وی با بیان اینکه همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آشتیان دارای حامی هستند، خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی این کودکان از محل مبالغ واریزی حامیان برطرف می‌شود .
فراهی در پایان اظهار کرد: خیران می‌توانند علاوه بر مساعدت‌های نقدی ماهیانه، در زمینه‌های تامین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک‌های درمانی و فرهنگی ایتام تحت حمایت مشارکت کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 697285
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.