به گزارش ایرنا، اسماعیل تاج آباد روز دوشنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: این اقدام سپاه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب سیلی به گوش دشمنان بود.
وی بیان کرد: حرکت عظیم و قدرتمند سپاه ایران در عملیات علیه داعش گوشمالی به دشمنان بود که موجب غرور ملی شد.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: دشمنان بدانند با هیچ حربه و اقدامی نمی توانند خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران در پیروی از نظام، آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا ایجاد کنند.
در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک شیوه نامه جدید سازمان ها بر مبنای مسئول امور مالی سازمان ها به عنوان قایم مقام امور ذیحسابی شهرداری و رئیس سازمان ها به عنوان قائم مقام شهردار برای صاحب امضایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مسعود آقا زیارتی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اراک در این راستا به عنوان قائم مقام شهردار و محمد رحمتی به عنوان مسئول امور مالی این سازمان به عنوان قائم مقام امور ذیحسابی شهرداری، مراد علی عباسی مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز به عنوان قائم مقام شهردار و محمود عالیخانی مسئول امور مالی به عنوان قائم مقام امور ذیحسابی و علیرضا بیاتیان مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری به عنوان قائم مقام شهردار و سعید صالحی مسئول امور مالی این سازمان به عنوان قائم مقام امور ذیحسابی شهرداری انتخاب شدند.
همچنین محمد جعفرپور مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان ها و مجید گودرزی مسئول امور مالی این سازمان، علی وروانی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و محسن منصوری زاده مسئول امور مالی این سازمان، سید احمد میرمحمدی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر و الهام رحیمی مسئول امور مالی این سازمان و حمید کربلایی حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک و محمد رحمتی سرپرست امور مالی این سازمان به عنوان قایم مقامان شهردار و قایم مقامان امور ذیحسابی انتخاب شدند.
در این نشست حضور نمایندگان شورای شهر برای شرکت در نشست های شورای سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی، آرامستان، مدیریت پسماند و فرهنگی و ورزشی بر اساس افراد انتخاب شده قبلی مصوب و برای سازمان حمل و نقل و بار و مسافر غلامعباس آجرلو، سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری علی جعفر محصولی و سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری اشرف بهادری انتخاب شدند.
تفریغ بودجه سال 95 سازمان های حمل و نقل و ترافیک، پایانه های مسافربری و میادین میوه و تره بار، انجام مطالعات امکان سنجی و طراحی های لازم برای ایجاد تقاطع غیرهمسطح در محل میدان مقاومت و افزایش بهای خدمات شهری سرپرست خانواده اتباع خارجی به مبلغ یک میلیون و 200 هزار ریال و برای سایر اعضا 500 هزار ریال و 50 میلیون ریال کمک مالی برای انجمن ام اس از محل اعتبارات ماده 17، از دیگر مصوبات این نشست بود.
در این نشست بحث بودجه سال 95 باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک که در نشست های قبل به تصویب نرسیده بود مطرح و در خصوص تسویه بدهی های این باشگاه به بازیکنان و سایر طلبکاران بحث و تبادل نظر شد که با انتقاد برخی از اعضا مواجه شد.
یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در این خصوص گفت: چرا برخی از اعضای نان به نرخ روز می خورند و مقطعی رای می دهند.
اشرف بهادری افزود: چرا برخی از اعضا سکوت می کنند و به دنبال لابیگری هستند.
وی بیان کرد: درست است که لحظه های آخر کار شورای چهارم است اما همه اعضا باید تا ثانیه های آخر مسئول کارهای خود باشند و به تعهدات خود عمل کنند.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: چرا نتیجه تحقیق و تفحص باشگاه شهرداری در صحن شورا مطرح نشده است.
در این نشست مقرر شد بدهی های باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک به بازیکنان و سایر طلبکاران پس از تشکیل کمیته ای و با نظارت شهردار و مسعود آبائی هزاوه به عنوان عضو شورای اسلامی تعیین و تکلیف شود.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.